Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wydział Budżetowy (BU)

Informacje podstawowe

symbol / znakowanie spraw: BU
lokalizacja: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14

 

Pracownicy

  1. Karolina Wincek Naczelnik (43) 676-83-25 25
  2. Inspektor Mariusz Koper, kontakt tel. (43) 676-83-22
  3. Inspektor Beata Stencel, kontakt tel. (43) 676-83-24
  4. Inspektor Barbara Dudaczyk, kontakt tel. (43) 676-83-24
  5. Inspektor Jolanta Malinowska, kontakt tel. (43) 676-83-27
  6. Inspektor Agnieszka Tarka, kontakt tel. (43) 676-83-27 27
  7. Inspektor Monika Kowalczyk, kontakt tel. (43) 676-83-23
  8. Inspektor Katarzyna Kubiak, kontakt tel. (43) 676-83-25
  9. Inspektor Martyna Błęcka, kontakt tel. (43) 676-83-25
  10. Inspektor Anna Borkiewicz, kontakt tel. (43) 676-83-26
  11. Inspektor Kinga Izydorczyk, kontakt tel. (43) 676-83-26
  12. Podinspektor Katarzyna Zawiasa, kontakt tel. (43) 676-83-22

 

Zadania

  1. Prowadzenie rachunkowości wydatków budżetowych i dochodów z tytułu niepodatkowych należności budżetowych, z wyjątkiem dochodów z mienia komunalnego i opłat związanych z zarządzaniem drogami.
  2. Prowadzenie obsługi rachunków bankowych dla poszczególnych funduszy, prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej wydatków i dochodów w zakresie realizacji programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, przygotowywanie dokumentów księgowych niezbędnych do rozliczania środków finansowych w zakresie poszczególnych funduszy.
  3. Prowadzenie obsługi księgowej i kasowej Urzędu Miejskiego,
  4. Prowadzenie obsługi księgowej i sprawozdawczości funduszy celowych.
  5. Prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych Urzędu oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu Miejskiego i Straży Miejskiej, rozliczanie inwentaryzacji. Dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  6. Organizowanie obiegu dokumentów finansowo - księgowych w Urzędzie Miejskim .
  7. Prowadzenie rejestrów: umów oraz wpływających faktur i rachunków
  8. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowanie i wydawanie druków (druki inwentaryzacyjne i czeki).
  9. Dekretowanie i sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
  10. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym rozliczeń dotacji przekazywanych z budżetu gminy,
  11. Naliczanie i wypłata: wynagrodzeń pracowniczych, diet radnym oraz uprawnionym przedstawicielom samorządów miejskich i wiejskich.
  12. Naliczanie wynagrodzeń i należności z tytułów innych niż umowa o pracę.
  13. Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do ustalenia wynagrodzeń dla osób nie będących pracownikami.
  14. Wykonywanie obowiązków należących do płatnika ZUS i płatnika podatku dochodowego.
  15. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wysokość wynagrodzenia pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  16. Wydawanie zaświadczeń do ustalenia kapitału początkowego pracowników z okresu zatrudnienia w Urzędzie oraz pracowników zwolnionych.
  17. Sporządzanie wniosków o refundację wydatków poniesionych na wypłatę wynagrodzeń z pochodnymi z tytułu:
  1. Prowadzenie ewidencji zakupów czynności opodatkowanych podatkiem VAT.
  2. Sporządzanie sprawozdań finansowych Urzędu jako jednostki budżetowej.
  3. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prowadzonych zadań.
  4. Współpraca z RIO w zakresie przygotowywania i przekazywania sprawozdań.
  5. Sporządzanie informacji o zdarzeniach mających wpływ na ustalenie zobowiązań podatkowych innych osób.
  6. Prowadzenie spraw i dokumentacji bankowej obsługi budżetu oraz kredytów i pożyczek w zakresie zamówień publicznych.
  7. Przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego jako załącznika do projektu budżetu we współpracy z wydziałami Urzędu gospodarującymi poszczególnymi składnikami mienia.
  8. Współdziałanie z wydziałami Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu wykonania budżetu.
  9. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, izbą i urzędami skarbowymi, KRUS, urzędami kontroli skarbowej.
Wersja XML