Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wydział Ogólno-Organizacyjny (OOG)

Informacje podstawowe

Symbol (oznakowanie spraw): OOG
Adres: ul. Warszawska 14, 98-100 Łask

 

Pracownicy

  1. Naczelnik: Julita Skurpel, kontakt: tel. (43) 676-83-60, pok. nr 60
  2. Inspektor Agnieszka Tyluś, kontakt: tel.(43) 676-83-64, pok. nr 64
  3. Inspektor Mariusz Ziętala, kontakt: tel.(43) 676-83-63, pok. nr 63
  4. Inspektor Wioletta Adamczyk, kontakt: tel.(43) 676-83-59, pok. nr 59
  5. Inspektor Agnieszka Erlichowska-Majcher, kontakt: tel.(43) 676-83-65, pok. nr 65
  6. Podinspektor Joanna Sukiennik, kontakt: tel. (43) 676-83-00, pok. nr 29
  7. Podinspektor Zbigniew Pinar, kontakt: tel. (43) 676-83-63, pok. nr 63
  8. St. Informatyk Damian Mikła, kontakt: tel. (43) 676-83-44, pok. nr 45
  9. Informatyk Dominik Stępień, kontakt: tel. (43) 676-83-45, pok. nr 45
  10. Pomoc Administracyjna Małgorzata Bem, kontakt: tel. (43) 676 83 16, pok. nr 16
  11. Kierowca Zbigniew Stefaniak, kontakt: tel. (43) 676-83-29, pok. nr 29
  12. Konserwator Piotr Janicki, kontakt: tel. (43) 676-83-85, pok. nr 85
  13. Pracownik Gospodarczy Jan Bernasiak, kontakt: tel. (43) 676-83-85, pok. nr 85
  14. Sprzątaczka Marzena Kowalska, kontakt: tel. (43) 676-83-86, pok. nr 86
  15. Sprzątaczka Maria Dąbkiewicz, kontakt: tel. (43) 676-83-86, pok. nr 86
  16. Sprzątaczka Malwina Majewska, kontakt: tel. (43) 676-83-86, pok. nr 86
  17. Sprzątaczka Monika Jagielińska, kontakt: tel.(43) 676-83-86, pok. nr 86
     

Zadania Wydziału Ogólno-Organizacyjnego

  1. Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu;
  2. Prowadzenie archiwum zakładowego;
  3. Prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów szkół i przedszkoli;
  4. Organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
  5. Prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk i szkoleń,
  6. Planowanie i gospodarowanie ZFŚS;
  7. Koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  8. Prowadzenie spraw związanych  z ubezpieczeniem majątku gminy;
  9. Prowadzenie i obsługa sekretariatu;
  10. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
  11. Koordynacja działań z zakresu informatyki w skali całego urzędu, zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania informatycznej infrastruktury urzędu;
  12. Zarządzanie budynkiem Urzędu wraz z przyległym terenem oraz gospodarka lokalami Urzędu;
  13. Pomoc w zakresie organizacji prac związanych z przygotowaniem wyborów i referendum.

 

Karty Usług

  1. DOCXKlauzula informacyjna RODO - Ewidencja Działalności Gospodarczej Burmistrza Łasku (archiwalna)
  2. DOCX  Karta usług - Przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 (oraz ewent. załączników: MW, RB, RD, PN, S.C.) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  3. DOCX  Karta usług - Zaświadczenie o nieposiadaniu gospodarstwa rolnego
  4. PDFInstrukcja dotycząca przetwarzania danych osobowych w CEIDG.pdf
  5. PDFInstrukcja wypełniania wniosku o wpis do CEIDG w formie elektronicznej
  6. DOCXPodanie do archiwum zakładowego w Łasku
  7. DOCXWniosek o wydanie duplikatu odpisu z ewidencji działalności gospodarczej Burmistrza Łasku
     
Wersja XML